Opći uvjeti poslovanja

Uvjeti prodaje – Opći uvjeti online prodaje web shopa u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o elektroničkoj trgovini, Zakon o obveznim odnosima te ostalim primjenjivim propisima Republike Hrvatske. Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s navedenim uvjetima.

Ugovorne odredbe – Ugovor koji kupac sklapa s Spalatinom na neodređeno vrijeme, jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je završen isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut prije provedbe navedenog. Pravo kupca na raskid ugovora po Članku 45.

Načini i uvjeti plaćanja – Plaćanje u internetskoj trgovini može se obaviti na sljedeće načine:

  1. Nalogom za plaćanje: Internet bankarstvom ili općom uplatnicom na temelju dobivenih podataka za uplatu. Troškovi uplate odnosno međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu. Ukoliko kupac izabere ovaj način plaćanja, proizvod se šalje tek kada je uplata kupca vidljiva na računu trgovca.
  2. Kreditnom ili debitnom karticom: U internetskoj trgovini moguće je jednokratno plaćanje sljedećim karticama: Mastercard, Maestro, Visa, Diners, Discover. Kupac karticom može platiti nakon što je preusmjeren na internetsko sučelje za sigurno plaćanje „CorvusPay“.
  3. Pouzećem: iznos narudžbe kupac plaća gotovinom na ruke dostavljaču prilikom isporuke. Nije moguće za narudžbe izvan Hrvatske.

Opis načina i roka isporuke –  Rok dostave je 24-48h za Republiku Hrvatsku. Naš dostavni partner je DPD paketna dostava.

Troškovi dostave –  Cijena dostave za adrese u Republici Hrvatskoj je 30,00 kuna.

Postupak kupnje na web stranici i potvrda narudžbe

Izbor proizvoda i dodavanje u košaricu – Proizvod koji kupac želi kupiti dodajte u košaricu klikom na gumb „U košaricu“. Broj proizvoda u košarici je proizvoljan i neograničen. Košaricu kupac može pregledati u bilo kojem trenutku, promijeniti količinu odabranih proizvoda ili ukloniti proizvode iz košarice. Kada kupac završi s dodavanjem proizvoda u košaricu, klikne na gumb “Vidi košaricu” ili ikonu košarice u gornjem desnom kutu preglednika. Kada je kupac završio s odabirom proizvoda, prelazi na sljedeći korak klikom na gumb „Kreni na plaćanje“.

Upis podataka za plaćanje – U ovom koraku kupac u elektronički obrazac upisuje podatke za plaćanje – informacije o kupcu te dodatne podatke o dostavi ukoliko traži dostavu na drugu adresu.

Izbor načina plaćanja – Slijedi izbor načina plaćanja te posljednja provjera naručenih proizvoda. Kupac može izabrati jedan od tri načina plaćanja:

  • Izravna uplata na račun Internet bankarstvom ili općom uplatnicom
  • Plaćanje pouzećem (vrijedi samo za narudžbe unutar Hrvatske)
  • Plaćanje debitnim ili kreditnim karticama (mogućnost plaćanja na 6, 12 ili 24 rate)

Potvrda narudžbe – Kupac mora biti suglasan i dati svoju potvrdu da je pročitao i da se slaže s uvjetima korištenja i odredbama web-stranice. Klikom na gumb „Potvrdi kupovinu“ trgovac je zaprimio narudžbu, a kupac će o detaljima iste biti obaviješten putem e-maila naslova „Vaša Spalatina Webshop narudžba je zaprimljena!“. Kupoprodajni ugovor smatra se sklopljenim u trenutku kada trgovac potvrdi kupovinu te u zasebnom e-mailu kupcu dostavi račun.

Usluge koje se nude nakon prodaje (servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova), jamstveni uvjeti koji se daju uz proizvod ili uslugu

Povrat i zamjene – S obzirom da prilikom online kupovine kupac proizvode nije vidio niti ih imao u svojim rukama, Spalatina omogućuje kupcu da u roku od 14 dana od dana primitka paketa, bez navođenja razloga svoje odluke, kupac proizvode vrati. Kupac snosi troškove dostave proizvoda na adresu Spalatine te je obvezan vratiti nenošen, neoštećen i neupotrebljavan proizvod. Prilikom vraćanja proizvoda, isti je potrebno dostaviti u originalnoj ambalaži s fotokopijom računa.

Reklamacije i prigovori: Pravo kupca na raskid ugovora po Članku 45. Zakona o zaštiti potrošača, roku za raskid, situacije po kojima je isključeno pravo kupca na raskid ugovora, te uvjete reklamacija odnosno povrata novaca i/ili robe.

Prije slanja proizvoda na reklamaciju, potrebno je te pismeno obrazložiti razlog reklamacije. Reklamacije i svi ostali prigovori se mogu izjaviti u pisanoj formi putem e-pošte na e-mail: spalatina-split@net.hr. Pri vraćanju reklamiranih proizvoda kupac je dužan priložiti fotokopiju računa, te proizvod poslati na adresu Kaštelanska 29a, 21 210 Solin. Za dodatne informacije javiti se na broj telefona: +385 21 218 420.

Nakon primitka proizvoda koji je predmetom reklamacije, trgovac će pregledati proizvod te utvrditi radi li se o materijalnom nedostatku proizvoda, a o rješenju reklamacijskog postupka u roku od 15 dana od dana primitka proizvoda obavijestit će kupca. U slučaju opravdane reklamacije, trgovac će ponuditi nekoliko mogućnosti za otklanjanje materijalnog nedostatka. Pravo na povrat plaćenog iznosa kupnje u slučaju utvrđivanja materijalnih nedostataka detaljnije uređuju odredbe Zakona o obveznim odnosima.

U slučaju prihvaćene reklamacije, trošak dostave proizvoda na adresu trgovca snosi trgovac. U slučaju odbijene reklamacije, trgovac će kupca obavijestiti o vraćanju proizvoda iz reklamacijskog postupka te dogovoriti preuzimanje proizvoda.

Omogućeno Kartično plaćanje i podržani sigurnosni programi